Bus eller godis!

Har gymkhanaläger för Bulycketjejerna. Undrar om jag är oansvarigaste lägerledaren ever... Avbröt filmtittandet för att tjejerna ville köra tävling. Sist körde vi jägarställning å musikquiz å sånt. Men nu så kom nån med idén att dra en runda bus eller godis. Sa till dom att vara hemma tio igen, det är väl rimligt iaf!!! Fast jag börjar få lite ångest ändå...tänk om det försvinner ett barn eller nått? Den yngsta är nio. Borde jag gå ut å leta? Men det försvinner väl inga barn i Torslanda? Vi är ju inte i Biskopsgården direkt... Fast dom hade jordens sockerkick när dom gick så är nog inte omöjligt att dom hamnar där! Dör nu, på med löpardojjorna å fram med basebollträet! Ingen rör mina kidz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0