22 år

Jag känner mig inte äldre! Är förmodligen precis lika jävla barnslig som igår! Förutom ont i halsen och påsar under ögonen är det precis som vanligt! Jag drömde massa mardrömmar inatt. Vet inte varför.... Först drömde jag om Jennifer. Massa konstiga saker helt tvärt emot vad som är sant. Sen drömde jag att jag fick inbrott i min bil och så förvandlades bilen och blev Kisses gamla bil. Så förvandlades den igen och blev Kisses bil fast guld färgad. Och sen var det inte ens min bil längre. Dom snodde iaf stereon och jag var megaledsen. Så drömde jag massa om jobbet med.
Vet inte om det är något som tynger mig eller om jag faktiskt bara hade lite otur inatt.

Jag har iallafall inte fått ett enda paket än. Har önskat mig ett manegekort så jag hoppas jag får det! Dock har jag fått väldans många grattis sms! Det är jättegulligt! Tack alla!!! Anna ringde mig i morse och skulle sjunga för mig. Jag klickade henne. Det var mindre bussigt! Men hon har lovat att sjunga för mig när jag kommer till stallet sen... =)

Mamma tände på idén om ponnyn jag vill åka å kolla på. Bara Leif som ska övertalas med, och sen ska det ju hittas tid att göra det på med. Inte så lätt i dessa juletider :p

Hela dan igår gick åt till julshopping och träning. Men nu har jag iaf köpt alla julklappar uton en halv. Jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0