Ännu en helg.

Jag blev på bra partyhumör tillsist i lördags. Det var riktigt trevligt! Förutom divierse kärleksintriger hos värdarna för festen, kall kebabrulle och jätte ajajigt skavsår på lilltån så vare perfa! Tillochmed dagen efter var helt okej. Huvudvärk fine, men jag kom nog lindrigt undan ändå. Bejb var bästast och handlade, lagade mat å diskade å lagade mat en gång till.
Dock har jag en del blåmärken eftersom det lärdes ut självförsvar på fyllan i lördags. Jag borde nog gå en sån kurs. Fast nykter. Det sas en hel del smarta grejjor. Fast jag vill inte jättemycket att någon ska kasta sig på mig bakifrån femhundra miljoner gånger och försöka strypa mig. Den femhundramiljonteen gången kanske jag kan lyckas använda kraften på rätt sätt och möjligen slingra mig men jag vettefan om de är värt det.
Slapp söndag. Gick mest åt till att sova, käka, kolla film, sova, käka, kolla film, gå en promenad och gå å lägga sig igen. Tog bussen hem i morse och är såå glad för att det tar minst fyra veckor innan jag måste sätta mig på den bussen igen. Man blir helt enkelt galet bortskämd av att köra bil jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0