Döende!

Jag är näst intill döende! Iallafall känns det så. Jag nyser och snörvlar nått otroligt! Vill bara gå och lägga mig å dra täcket över huvudet. Men det har jag ju egentligen inte tid med. Borde ju göra mig iordning och åka till Kinna. Jag vet inte ens om jag borde gå ut ikväll, ännu mindre supa. Men jag tänker göra det, om jag så ska krypa ner till Hotellet.
Hmm...jag borde nog ringa Moa och höra hur landet ligger.

Leif höll på att pröva nya ugnen när jag åkte från gården. Han pillade på alla knappar som gick. Ja hoppas han inte råkar bränna ner stället. Det vore dumt, och mamma skulle bli jättearg!

Jag tycker riktigt, riktigt synd om mig själv just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0