Frisk som en nötkärna igen!

Det går att supa bort bacillusker, det har gårdagen visat. Och inte var dom svårsöpna heller. Fyra halvmesiga drinkar och en Smirnoff Ice är allt jag fick i mig igår, ändå är allt snörvel borta! Fick dessvärre tillbringa halva natten i toalettstolen, men nu tror jag att jag är friskare än nånsin. Tänk vad mycket lite sprit kan göra! Dock vekar det som att min kropp har lite svårt att bestämma vilken sjukdom den ska ha; förkylning eller magsjuka..?

Gårdagen var trevlig. Mest första delen. Förförfestade hos Kisse. Det var jag, Kisse, René, Arto, Artos nya tjej Annelie, Patrik, Jennie och Andreas. Det gick bra sådär en kvart. Sen välte René ut en halv öl över Arto. Mindre smidigt, och Arto blev mindre glad. Grabben är ganska pryd och ojade sig en del över sina blöta byxor. Hade vart helt okej med det om nu inte Arto prompt skulle spruta ner sina byxor med Kisses parfym. Snacka om att jag höll på att ta fel kille resten av den kvällen. Andra missödet var såklart Arto inblandad i oxå. Han råkade välta ner en prydnadstomte som stod i fönstret när vi var påväg att gå. Stackarn fick vild panik och ångest och började i desperation knöla ner hundralappar i lerfiguren, och satte sedan tillbaka huvudet på sin plats. Jag skrattade så jag höll på att kvävas!
Förfestandet fortsatte hos Elin innan vi gick till Hotellet.

26:e borde vara helig. Men jag hade uppenbarligen inte fattat det där med att inte boka in saker. Råkade tydligen lova för några dar sen att jag skulle vara med och träna just precis den 26:e. Alla är väl ändå bakfulla så man kan likagärna ta bort den dagen ur almanackan!?! Jag fick iaf tillsist sätta mig i bilen och köra nio mil till Alingsås. Jag tackar min mor och Leif för att dom faktiskt körde min ponny dit och besparade mig minst tre timmar! Träningen gick  iaf, men det lär bli en ytterst spännande uppvisning på söndag!!!
Körde hem min ponny, käkade lite julskinka, la lite nytt golv i mitt rum och åkte hem. Nu tänker jag bara softa och ladda för rea-shopping imon!!! Kanske blir det bio med på kvällen med Bejb.

Love my life!

Tjipp å Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0