Idioter!

Det finns alldeles för många jävla idioter just nu! Ett skott i pannan skulle dom ha och det är vad jag önskar dom! Dock är det inte värt att sitta i fängelse för den sakens skull så jag tror jag släpper det här och helt enkelt litar på att dom får vad dom förtjänar ändå!

Stressig dag! Traskade omkring i stan i morse med Bejb och handlade sista julklappen och sprit till juldagen. Då är det Hotellet som gäller!!! Sen satt vi i bilkö i en timme. Snabbt hem å käka. Städade i mitt nya rum så Leifsi kan lägga nytt golv. Red Cäs. Hem å duscha. In till stan å shoppa med Pannis. Sen bjöd hon mig på middag på Pasta House och bio! Vi såg Twilight. Anna blev alldeles överexhalterad! Det är garanterat för att hon inte fått nått på alldeles för länge. På onsdag åker hon tll Thailand och är borta en månad. Jag kommer sakna henne något kolosalt! Men hon kommer ju hem ganska snart igen. Då har även Lena kommit hem från USA. Helt underbart! Mycket party och långa skogsturer lär de bli...

Jag har iaf världens bästa Pannis, Pojke å Ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0