Jag hade en vän...

...som jag känt jättelänge. Vi gjorde allt tillsammans!  Men nu är vi inte vänner längre.
Enjoy life bruden, allt rampljus på dig!


Nu ska jag åka till gården och rycka tag i Leifsen så vi kan åka och beställa kök!!


Btw så överlevde jag tandläkaren igår... Fast det var knappt. Jag glömde andas i 30 minuter. När vi var klara tyckte jag vi kunde ta det andra hålet direkt likasåväl, så man fick det avklarat. Jag försökte förklara att det inte alls gjorde ont att borra utan bedövning så det fick hon göra hur mycket hon ville, och att hon bara kunde kleta på lite grejjs sen så jag blev av med skiten. Hon orkade inte... Mest tror jag att hon ville ha en extra lång rast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0