Jahapp!

Så var denna julaftonen oxå över...
Är riktigt nöjd! Har ätit lagom mycket julmat (kanske lite mycket julgodis dock) och fått massa fina paket! Har sett nästan hela Kalle och faktiskt kommit hem i hyfsad tid!

Igår var det som sagt julfirande hos Kisses mormor. Liite jobbigt att träffa hela släkten, men mest skoj såklart! =) Fick den gröna DKNY parfymen och jättefina ljusstakar av Kisses föräldrar. Och mumsig choklad av Kisses Mormor. Naajz!
I morse var det inte lika lyckat dock. Tycker synd om min bejbi som är nästan dödssjuk! (Män blir ju det!) Och kanske inte kan följa med till hotellet imon... Jag hoppas innerligt att Moa tar hand om mig isf!

Å vettni va....jag har bott i ICA-Stigs hus en sommar! Det är lite galet... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0