Mys

Mamma ringde å väckte mej...kvart i tio....det är inte okej! Jag hade ändå ställt klockan på tio jue! Hon stressade mig gärnet å sa att jag skulle åka med Leif och beställa köket. Och så mumlade hon nått om ljust golv. Jag hörde inte riktigt, det är totalt meningslöst att snacka med mig den första kvarten efter jag har vaknat! Men nu har jag iallafall lagat mat till jobbet. Mikaelas Pasta Carbonara blev det. Får se om den blev god, annars får jag helt enkelt dricka mig mätt på varm choklad, och en melonhalva. Jeei.
Iallafall så ska jag försöka måla klart mammas å Leifs rum idag. Kan tänkas att jag behöver morgondagen oxå för att bli klar. Så ska vi sätta upp adventsjusstakarna i sadelkammaren med. Myyyyys! =)

Kommentarer
Bloggdesigner!

vad roligt att du är med och tävlar! :)

2008-12-01 / 21:13:18
URL: http://bloggdesigner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0