Snö

Ännu en tre-dagars-vecka avklarad! Börjar bli alldeles för bortskämd med det. Minns inte ens hur det är att jobba fem dagar ju. Det lär ju bli ett problem sen när jag ska söka andra jobb. Men nu är det iaf bara en tre-dagars-vecka kvar å sen e de låååång julledighet!! =D

Igår var jag å Leifsen å beställde köket. Det var en spännande historia! Men det blev iaf ett ekkök med rostfria vitvaror. Mee like! Det kommer på min födelsedag. Så nu vet jag iaf hur den dagen kommer se ut...=/ Men det är ett riktigt najsigt kök iallafall! Leifsi åkte och köpte golv till vardagsrummet med. Hoppas han har börjat lägga det så man kan se hur det blir. Jag målade även taket i min sovalkov igår. Det blev riktigt bra, jag ska nog söka jobb som målare sen :p

Inatt drömde jag om Saags. Jag saknar den ponnyn massor!

Nu ska jag iaf ut å julhandla med morsan!

DET SNÖÖÖAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0