Tandläkaren

Jepps, jag ska till tandläkaren om den timme. Ska laga en gammal lagning som lossnat. Jag har såååån ångest. Knaprar på allt jag ser, för att sedan få galna villjaspykänslor. Har tillochmed fått en extralång tid för att tandläkaren ska kunna ta de lite fint och varsamt med mig. Jag vägrar ta bedövning, det är fan det värsta! Sist skulle min tandläkare ha lite terapi med mig. Hon tog fram en spruta, utan nål eller bedövningsmedel och höll upp den och skulle förklara. Jag började störtlipa! Som ett litet jävla barn... Så det blir nog inget med det. Jag kör helt enkelt utan den dära vidriga bedövningen som gör en helförlamad i halva fejset sen.

Mysig helg iaf! Bejb hade gjort galet god tacogratäng när jag kom till honom i lördags. Mums vare! Så vi har mest degat resten av helgen.... Gått promenad. Lyssnat på julmysik. Gick förbi Moa å Emilia å sa hej. Så har vi hunnit se ett par filmer med. =)

Nu ska jag ta tag i mig själv och förbereda resten av dagen med tandläkare, pålle och jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0