Torsdag

Mycket har hunnits med idag... Jag har köpt iallafall hälften av mina julklappar! Gött kött!! Brukar alltid vara ute efter den 20:e å tro att det bara är å knata in i första bästa affär och köpa första bästa grejj. Det funkar aldrig. Jag får alltid sån galen ångest att jag köper saker som folk inte vill ha. Jag tror inte att det brukar hända överdrivet ofta men i år har jag verkligen försökt pricka in mer än någonsin vad folk kan vilja ha. UTAN ÅNGEST!
Så hela förmiddagen har jag å morsan å moster sprungit runt och shoppat klappar. (Livet är väl alltid en tävling!?) - Jag köpte flest =D
Sen åkte jag hem å slog in alla paketen och så åkte jag till gården och pussade på min skruffelponny, men mest målade jag i mitt rum! Leifsen å Elins papps la halva vardagsrumsgolvet. De blir fräscht!
Nu ska jag duscha å plocka undan allt julklappspapper som ligger slängt överallt. För snart kommer min bejbi!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0