Äntligen!

Äntligen, äntligen ledigt! Jag har väntat helt galet länge på denna stund! Nu har jag tre veckor som jag kan ägna åt min ponny, man och det nya hemmet! Det är bara snö och en julgran som fattas så hade livet vart komplett! Snö kommer säkert tids nog men julgran blir det dåligt med i år! Kommer lipa ihjäl mig men vi har helt enkelt ingenstans att ställa den. Det blir för bökigt med renoveringen! Dock har Leif gjort nån tragisk "ljusgran" från våran flaggstång, bestående av fyra ljusslingor som han har ordnat lite med. Han tror på allvar att det ska trösta mig. Jag säger inget. Han får gärna tro det! =)
Dagen har gått så himlans långsamt, nästan lika långsamt som igår! I slowmotion såg jag hur jag hissade ner ett tak över Ilyas arm när vi skulle sätta tak en av dom största lastbilarna. Stackarn fick bara fram nått mummel. Tog ett par sekunder innan jag ens reagerade! Tur att han inte blev illa skadad för det var hans sista dag på Volvo idag, för gott!

Har iaf lyckats riva en vägg idag. Leif gick loss med sågen och jag med kofoten! Det är jobbigt det där att förstöra saker! Men det kommer säkert bli asabra när vi byggt nya trappan och sådär. Jag längtar!

Åååh, jag hittade precis en ponny som jag vill åka å kolla på! Det skadar ju faktiskt aldrig att åka och kolla!?! Ska höra vad mamms säger imorgon.... Isf får jag nog börja tjata nu på Leifsi att han ska bygga fler boxar. Det får han nog ändå göra snart om Frida behöver en... Gärna en till Hanna med! Vill att Caruso kommer nu, nu, nu!

Borde nog sova snart. Ska upp tidigt och shoppa dom sista klapparna med mammsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0