1 dag kvar

Bara en arbetsdag kvar nu! Sen äre julledigt! Jag behöver det... Idag snoozade jag två timmar för mycket fastän jag visste att jag borde gå upp, städa, laga mat och åka till min ponny. Dessutom somnade jag på jobbet. I en stol. Sittandes. =/
Iaf så fick Leifsi övertalat mig att åka å köpa golv och tak till mitt rum. Det känns bra att ha det gjort. Halva vardagsrummet är iaf helt klart så nu kan vi börja flytta. Efter kalaset på lördag då, som vi ju måste ha i Backa.
Sen red jag ut en sväng med Jannika. Hade galet bråttom för jag skulle på möte på jobbet. Det blev en helgalen tur. Jannika hittade en väg där hon red för ett par år sen. Det märktes kan man säga. Vi fick hoppa över diken och fällda träd för å komma nånvart. Cäs var nöjd. Åsn var lika åsnig som vanligt!
Jobbade med värdens segaste människa idag. Tror aldrig en dag har gått så segt ever! Dessutom tog han dom bra delarna av balanserna. Idiot. Han borde fortsatt vara pizzabagare! Jag älskade mitt jobb men just nu är det bara bajj! Alla underbariga personer försvinner och kvar finns bara ett gäng nötter! Och en jäkla massa lastbilar... Galet tur att det är 24 dagars ledigt sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0