juljuljul

Gårdagen var förmodligen inte den bästa i världshistorien. Det började med att jag å Kisse skulle ut å julshoppa. Tidigt hade vi tänkt! Kanske var det mest jag som hade tänkt det... När klockan ringde klockan nio hände inte ett skit. Vi somnade om och vaknade inte förrens klockan tolv. Jag kastade snabbt på mig kläder och smink och var väldans upprörd för jag tyckte minsann Kisse kunde sparkat upp mig klockan nio!!! Vi kastade iallafall i oss frukost och tog räserbilen in till stan! Väl framme käkade parkeringsautomaten upp mina tior. Tio minuter senare, och en lite argare och mer bortgjord Kimp, kunde vi börja vårat julshoppande. Dock var Kisse mest intresserad av kläder till sig själv medans jag fick mer och mer ont i magen för varje julklapp jag inte hittade! Det fortsatte så resten av dan. Jag fick köpt flourskölj, mössa och vantar, underkläder och en liten julklapp till Leif, medans Kisse hittade snygg T-shirt och en mössa som han var världens sötaste i. Man kan säga att egoshoppingen dödade julklappsshoppingen!

På kvällen vare fest på Oscars kontor. Jag behöver inte gå in på detaljer men det urartade som vanligt. Securitas kom och mötte en nästan helnaken Oscar och en halvnaken Slavic i dörren. Tobbes (ex)brud fick flipp på mej och skulle döda mig för att jag råkade stå minde än två meter från Tobbe. Svartsjukare brud får man leta efter!!! Hon var så galet patetisk att jag faktiskt skrattar när jag tänker på det. Hade det inte vart för att jag inte vill ha mitt hus ner-eldat så hade jag nog spottat henne rakt i ansiktet. Men lite hyfs får man ju ha i kroppen! :p
När vi stod å väntade på bussen fick vi sällskap av tre polisbilar. Barn skall inte dricka alkohol. Det bevisades tydligt igår! Fast egentligen var det mest synd om dom... Tur vare iallafall att polisen var där då jag faktiskt tror att den galna bruden satt och lurade i buskarna. Tur att jag hade Matthew och Oscar som livvakter! =)

Nu ska jag iallafall åka till Alingsås och träna med mitt monster. Leifsen får hämta mig för jag är totalt okapabel att köra bil just nu! Bajs vad jag mår illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0