Otolkningsbart!

Jag drömde mardrömmar inatt! Vaknade mitt i natten och var bajjrädd! Tänkte hysteriskt att jag måste tänka på nått bra! Tänkte lite på Castor och gymkhana och somnade om inom en halv minut. Denna gången drömde jag dock att 1. jag blev vittne till ett rånförsök 2. att jag låg å solade och blev invarderad av insekter (hmm...nåja, det komm EN insekt men den snygga grannen sa att det var den 22:e å att det alltid va invasion då, snacka om att jag uppenbarligen har noll koll på datum!) Är det nån som är drömtydare? Jag skulle behöva en sån nu. Eller bara en jävligt bra psykolog... Okej, ogivande drömmar, men jag drömde något pyttelite mer intressant. Jag drömde att i rånförsöket så fick Carro sån panik att hon tappade sin sko på en spårvagn. Sen schasade hon runt mig å Clara på stan å tvingade oss å leta efter den. Fastän Clara hade bråttom hem till maten. Det sista jag sa innan jag vaknade var iaf -"Clara kom hit, du är ju jävligt bra på döingar" (jag hade hittat en "död" uteliggare i ett träsk, dock reste han på sig precis efter att jag ropat till Clara).
Jag tänker inte ens försöka mig på att tolka de där drömmarna, men de senaste har nog med min syn på Carro å Clara att göra gissar jag..

Nu tänker jag åka till gården å måla mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0