Bakissöndag

Ju äldre man blir ju mer baksmälla får man! Undrar varför dock... Kanske börjar levern bli schleten? Ork att börja fundera över sånt dock.
Trevlig kväll igår iallafall. Fast lång! Började med att fixa iordning oss hos Clara. Det tog tid! Carro å Clara ockupperade plattångarna totalt. Tur att Neggin kom å kunde göra en sistaminuteninsats i mitt hår. Sen bar det av till Kviberg för att börja supa på riktigt! Grymmiga CD-skivor brända dagen till ära. Clara var eld och lågor! Efter ett tag åkte Carro till Kossans fest. Hon hörde av sig ganska snabbt å talade om att de va röjj! Jag å Clabs bestämde oss för att det kunde bli trevligt så vi gick och tog vagnen. Väl där var det dax att spela spelet. (Jag tror att det gick väl ut i slutet av kvällen, om Carros uppgifter var riktiga ;p) Vi stannade dock alldeles för länge för när vi väl kom in till stan så var klockan närmre två och det såg alldeles omöjligt ut att ta sig in på Park Lane detta århundrade, så vi drog till Valand istället. Mest tillbringade jag tiden där inne sittandes i en soffa med Kossans vän. Vi valde ut personer och gissade jobb och musiksmak. Tror nog vi hade minst alla rätt!! Dock tog även denna kväll slut tillsist, efter att Carro hällt ut kicken av min Smirnoff Ice på mig. Tack älskling!! Sedan lämnade jag mig själv åt ödet då både Carro och Clara hittat varsin värdig sängkamrat för natten. Några gulliga tjejer som hittade mig på Donken sällskapade mig i nästan en timme i väntan på min jävla buss som aldrig kom. Thaanx alot! Var hemma sådär 6.30.

Bara softat idag. Kollat film och bara vart allmänt göttigt bakis. Skulle dragit på nått investerarmöte med Tim men det blev inställt.

Min ponny har tillbringat dagen på Billdal. Han rev ett hinder i första klassen och kom 5:a i sin andra klass. Duktig Skruffel och Elin! 

Jag blev nyss bjuden på dejt. Det var lite gulligt...dock inte alls lämligt! Det finns ju bara en jag vill ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0