Mer pånnisar åt folket!

Sitter å letar ponny på nätet. Officiellt är det till Isabelle men innerst inne tror jag nog att jag spanar mycket åt mig själv! =) Men det blir inget med det just nu för jag har alldeles för lite tid som det är! Dock hittade jag två c-ponnysar som hade vart grymma åt Frida och Sandra. Hade vart klockrent om hela laget kunde ha egna ponnysar! Det skulle innebära mer träning å mer skoj som i sin tur leder till ännu bättre resultat!!

Imon är det jobb igen! Jag längtar inte. Vi blir bara färre och färre. Jag saknar Emo! Det var tider det, hembakt minst en gång i veckan! För att inte tala om hur gött de va å ha nån som passade mig när jag sov!





Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0