Seg onsdag

Hela dagen har gått åt till att jobba. Hela fucking jävla dagen! Från 07.00 till 00.36. Har nog somnat sådär sex-sju gånger på jobbet. Chefen börjar nog bli trött på att jag aldrig kan hålla mig vaken på mötena. Det börjar bli pinsamt!
Det har inte flytit alls idag... Jag å Chrille missade  totalt att sätta routorljus på en bil så vi fick backa tillbaka två bilar. Det höll på att gå åt helvete. Sen satte vi ett tak fel med. Volvo tror att dom är så himla käcka med sina nya lastbilsmodeller. Mmm, skitsnygga...men dom går fan inte att bygga!

I morse jobbade jag på GFRK. Jäkligt mysigt faktiskt. Det var längesen nu... Bajj att Jonsson var ledig bara annars hade det vart precis som på den gamla goda tiden. Mata lite kusar, släppa upp dom, mocka, köra lite traktor, fika, mysa. Hade jag inte haft en egen kuse så hade jag lätt kunnat tänka mig å jobba där igen. Men inte så kul å tillbringa nio timmar av dagen i ett stall å sen åka hem å ta hand om sin egen. Känns inte lockande nu iaf. Får la se hur man tänker i april när man blir arbetslös...

Gött att det iallafall inte blir nått mer jobbandes den här veckan! Helg vare här!! Dock har jag en del att göra ändå. Helst vill jag bara att det ska snöa så man kan burra ner sig under täcket å kolla på nån disneyfilm. Man snön får vänta till januari ändå. Eller åtminstone till julafton. Är väl ingen som helst jävla risk att man skulle få lite snö till tomten dock.
Nån som kommer ihåg snöstormen typ 95 eller när den va? Jag kommer ihåg att jag byggde snöigloosar med min granne Snillet Nihleen. Det är allt jag minns. Fredrica minns att hon hade engelskaläxa och att det var piroger i bamba... Sweet! =)

På söndag ska Cäsi å Elin hoppa Godishoppet. Jag hoppas han sköter sig mitt lilla monster!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0