Ge Mig Arsenik

När jag känner att allt bara är fakkt app finns bara en sak att göra. Det lugnar mig alltid. Jag släcker, sätter på en skiva me Håkan Hellström och lägger mig under täcket. Sen ligger jag där och funderar tills skivan är slut. Det funkar varje gång. Jag blir lugn och får perspektiv. Blir oftast inte det minsta klokare men det är en go känsla att bara ligga där och lyssna på texterna... Har funkat sen jag var 14. =)

Min dator är totalt kass och kommer krascha vilken dag som helst. Helt full med virus så mitt antivirusprogram är helt hysteriskt och ska varna hela jäkla tiden.

Nu ska jag ta till med måbragrejjen nummer 2. Att kolla på Cinderella Story. Jag älskar den filmen.
Imon är det träning på Finaste! Då blir allt bra igen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0