Hora

Igår var det 25-års kalas för Susanne och Linnéa. Riktigt najs fest. Fler sådana tack! Så dåligt av mig att bara sticka i morse. Hoppas jag blir förlåten för detta. Bajs på Anna som bara lämnade mig i sticket igår ;p

Cassler är fräschig men får inte träna på ett tag. Känns baejj men man vill ju inte riskera sin älsklings hälsa! Han är trots allt det viktigaste jag har, det bevisar han gång på gång.

Lillebror kämpas det på med. Red ut på honom själv i helgen. Det var spännande vill jag lova! Han fattar snabbt men gör ganska mycket som han vill. Cässler leker kung i hagen och ger honom det ena bettet efter det andra. Trodde aldrig jag skulle hitta en kuse som är mesigare än Cäs. Men jag tror det kommer ändras med tiden...

Träffade Gabriella på bussen igår. Hon påminde mig om Bryggeriets existens. Jag måste gå dit snaaaart! Haha, neerd!

Leifsen köpte grejjor till mitt rum idag så snart kan jag nog börja inreda!! 

Gaad vad jag är trött på det här. Har verkligen lust att släppa allt och bara gå. Fuck, fuck, fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0