Ny ponny

Idag har jag vart och kollat på ponny. Provridningen bestod av två varv i skritt - med ledare! Planen var från början att köpa nått som var något yngre, inridet men inte finslipat. Som jag kanske ändå skulle kunna börja träna på i sommar. Nu sitter jag här och är helt såld på en ponny som är totalt oinriden, näst intill ohanterad, men heelt urgullig! Lite blyg men det lär ju blir bättre med tiden. För det blir nog faktiskt den här ponnyn. Har inte kollat på några fler men det känns ganska rätt. Heeeelt galet fucking mycket jobb men är det nån gång jag har tid så är det väl nu. Blir Zoo Cool såld oxå så har jag defenitivt tid. Men det kräver ju lite nu med. Här ska fixas veterinärbesiktning, en box, gärna en hage till, och såklart lite stålar. =) Har inte ens ringt och sagt att jag verkligen vill ha kusen så jag kan ju fortfarande ändra mig. Men det lär inte hända. Mamma sitter och planerar och Leif är ute och bygger box nu. Känns najs.

Var på Ullared med. Blev mest massa bös köpt...

Kommentarer
malin med nobless

Vad kul=)) en till ponny istallet:D hur stor är/blir den??:D

2009-04-08 / 21:54:27
Kim

Jepps =) Den är maxad C men blir kanske liten D, men det vet du ju redan nu ;P

2009-04-09 / 13:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0