Still Counting

Ännu närmre ponnyn nu. Har lagt handpenning och väntar på en tid för veterinärbesiktning. Är som ett litet barn på julafton, det bara kryper i mig! =D
Jag kommer bli ruinerad. Cäsi ska på Spa på tisdag oxå. Så ska det köpas grejjor till nya ponnyn. Men jag tror jag ska lugna mig lite. Är ju bara en bäbis än så länge! Mamma tror aldrig Cäs kommer förlåta mig för detta. Men jag har haft ett långt snack med Cäs å han tycker det ska bli roligt med en lillebror!

Träning ikväll på älsklingen iallafall.

Kommentarer
Anna

Han tycker inte alls det ska bli kul med en lillebror! han är lessen! :( det sa han till mig idag, snorade och grät gjorde han me!

2009-04-12 / 18:34:59
Kim

Jooo! Nu låter du som mamma! Han har ingen talan i det där med syskon egentligen! Faktiskt så kommer han alltid vara nummer ett!!!

2009-04-14 / 22:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0