Som ett litet barn

Det här kommer bli en riktigt bra dag. Jag vaknade i tid för en gångs skull. Mina tomater hade inte vissnat! Jag har även käkat frukost nu på morgonen. Annars brukar det inte bli förrens tidigast ett. Har ringt min mor, och det känns äntligen som vi är på samma linje. Så nu ska jag ut och springa en sväng. Sen ska jag fixa lite lunch, diska och sen bara vänta på att bejb ska komma hem från jobbet. Blir nog en del farmande med oavsett jag vill eller inte :D Det är numera mitt undermetvena som suger tag i mig och sätter mig framför datorn.
Så blir det individuella på TW. Ska hämta henne imon. Wiiiiie!!! =D
I gotta feeling that tonight´s gonna be a good night
That tonight´s gonna be a good night
That tonight´s gonna be a good, good night
England 2009!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0