Madonna

Det har vart en väldans hektisk vecka, och extra hektiskt dom senaste dagarna eftersom jag jobbat.

I torsdags skulle vi lägga golv över hela gräsplanen på Ullevi. Kan ju inte ta så lång tid tänkte jag så jag planerade såklart att åka till Borås och parta med resten av folket. Mmm, bra tänkt...inte. Massa strul, tog evigheter med golvet eftersom det stod en megakran i vägen. Jag skulle gå å lägga på mer pengar på bilen och såg att det vart inbrott i bilen brevid. Jag blev helt kall. Tuuur att det inte var min bil eftersom jag hade halva mitt liv i bagaget. Tillsist blev vi iallafall klara med golvet å jag fick köra räser till Borås. (visste inte ens att den lille bilen kunde köra i 160!) Dock borde jag stannat hemma då det blev för mycket alkohol, ovanligt nog. Dessutom diskuterade jag saker med folk som inte alls var så clever, fast det tyckte jag ju såklart just då. Pluss att jag höll på å åka på spö då jag kastat iväg en snubbes kebabtallrik. Han var snorkaxig men jag fick iallafall kastat hans klocka i marken med. (Inte alls så moget kanske!!) Det blev iallafall sjukt jobbigt att  vara på jobbet dagen efter då jag bara sovit knappt fyra timmar. Summan av kardemumman är iaf att jag borde fattat ödets vink och stannat hemma. Ska kanske tänka på det nästa gång.

Igår jobbade vi då igeen. Var bakis som tusan men vi jobbade kanske bara en timme sammanlagt på hela dan. De andra miljoner timmarna käkade och softade vi.

Idag var ännu slappare än slappast! Har verkligen gjort nada. Solat lite, käkat, kollat när Madonna å hennes dansare sound checkade. Sheeet vilka grymma dansare. Vi såg Madonnas dotter, hon såg ut att ha alldeles för stora fötter! Vi såg Madonnas lökisar! (imon ska jag se till att tipsa henne om lösare och mörkare kläder) Sen softade vi massa till innan konserten började. Kollade på den. Flyttade lite grejjer när hon slutat spela å sen fick vi gå hem. Imon kommer bli en nästan lika slapp dag så jag måste se till att ta med massor med spel och solkräm.


Precis efter konserten:
- "Kolla, kolla, det måste vara hon som kommer där i vita skynket!!" (Anneli menade såklart vita pälskappan)
- "Nesch, det där är ju en transa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0