Äntligen fredag!

Nu är det mindre än två veckor kvar till julafton! Jag passar på att njuta. Finns inget bättre än att tassa runt i huset i morgonrock när det är släckt och bara ljusstakarna i fönstrena är tända.

Idag fick mina ponnysar botvax spruta, och Lillebror fick bakskor för första gången i sitt liv. Han tyckte nog det var lite ajaj. Peter trodde att det var skor som fattades bara, att det är därför han inte vart riktigt som han ska. Så nu får han vila över helgen oxå.

Var och hämtade Amanda på Landvetter innan. Fick världens finaste present!!! Ett schabrek med mitt namn på i Ghost Riders färger. Thanx sweetiiiie! =D
Vi har käkat å softat lite men nu ska jag ta tag i mig själv å få gjort lite punkter på min lista. (Ja, jag måste skriva listor för att få gjort något alls!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0