December it is!

Snart ere jul! Jag längtar så jag dör! Fast mest är det mysigast nu innan, när man har massa dagar kvar med allt julpynt, julstök, julklappar och julgran. Fast vi har inte köpt nån gran än... =(

Fått gjort lite idag iaf. Min man åkte hem till Borås för å tvätta så jag har haft en hel dag för mig själv! =) Red LB först. Gick kasst! Har gått alldeles för bra så nu kommer väl svackan... Men Lisa hjälpte mig så det gick okej till sist. Så ridade jag TW. Gick ganska okej stundtals. Hennes långa man rök idag. Så nu ser hon så vuxen ut så! :p
Sen har jag städat lite, plockat iordning alla miljoner nytvättade hästprylar, lagat ett täcke, målat pinnar, och vart å fystränat med GFRK-tjejorna. Var säkert sjukt nyttigt! Och jättekul att alla är med! Träningsvärk imon förmodligen, och förhoppningsvis! Det som inte dödar, det härdar!
Var ute och nattade pållarna innan och provade dressyrsadeln. Den låg inge vidare på Cäs, men kanske helt ok på TW å Lillebroshan, hoppas hoppas hoppas jag! Får se vad Lisa har att säga om saken imon.
Så kom mannen sen å vi har kollat på Andra Avenyn och käkat pepparkakor å clementinger å druckit julmust. Najs majs!

Nu ska vi nana.



Dagens bild får bli den här:
Från en gammal fysträning i Skatås



Pusspuss molntuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0