Fall fritt

Jag fryser fortfarande efter att ha vart ute å promenixat med Jannika, Cäs å Meppe. Mina tår måste änna tina innan jag kan ställa mig i duschen.

Seg dag. Hade stora planer på att åka in till stan och shoppa nyårsutstyrsel å grejjer. Mhm, yeah right... Jag har vart fruktansvärt opepp och bara legat hemma å tyckt synd om mig själv. Kollat OC (minst 7 avsnitt) och mumsat priskorvar och chokladtomtar (inte tillsammans dock)

Var ute å sprang en liten (med betoning på liten) sväng innan. Stor saknad av fysträning infann sig igår.

Nähä. Dax att skörde på Amandas farm. Har fått det stooora ansvaret som farmvakt. Sen blire duschen å mer OC.

MÅSTE hinna inhandla god alkohol tills imon. Har så mycket vodka men det ska väl vara aningens mer lyxigt på nyår kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0