Haha

Lagom soft dag. Jag har tillochmed tagit mig tid å kolla på en film!! =)

Jag garvar så för mig själv när jag går i trappor. Går ju som ett handikapp, för jag har galen träningsvärk! Inte smart att inte stretcha igår efter fysträningen. Döden!
Carros brorsa dök upp från ingenstans, lika dryg som vanligt! Fick mig påmind om att Carro inte blir borta alltför länge till. Läser du det här Carro så KOM HEM NU SNORUNGE! JAG SAKNAR DIG JUE!
I morse låg det värsta söta julkortet av Elin i brevlådan! Saknar massor!! Men hon kommer nog bli borta lite längre... =(
Anna däremot kommer hem snart. 15 januari vare va?
Lena åkte i måndags och blir borta ett par veckor först, och sen alldeles för länge!
Varför kan inte folk bara stanna hemma? Vad är det för fel på Sverige? Förutom vädret då...det är ju verkligen ingen hit! Hade verkligen behövt en solsemester! Men att flytta utomlands? Jag är 22 år för tusan, jag behöver fortfarande min mamma! =D


Kommentarer
Anna

Hey baby! Nu har jag drömt om lillen hela natten. Drömde att jag kom hem och att han va världens raraste som lät mig pussa på honom forever and ever. Så kommer det nog inte bli i verkligheten, haha otåliga ponnyn ;) 15e kommer jag hem, oj va konstigt det kommer kännas! men ska bli sjukt kul att träffa dig!! Puss å kraaaam

2009-12-10 / 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0