Jag kommer gråta inatt!

Det borde vara förbjudet att dö! Man lämnar alla kvar lixom...

Var å fystränade innan. Det var sjukt gött å komma hem sen å få duschat och bäddat ner sig med mackor å mjölk till Andra Avenyn.

På fredag blire troligtvis till att köra Zoo Cool till hans nya hem i Ulricehamn. Och eventuellt kolla på lastbil på vägen om Leif åker med. Det är nog den enda lastbilen vi sett som jag faktiskt oxå gillar. =)

Sitter å kollar på hästannonser nu. Blir kanske en kuse till!? När jag nu skulle ha tid med den.

På lördag fyllar jag ju år. =D Kan ju vara så att jag i dimman bjöd hem Boråsarna till mig på lördag. Osmart drag av mig (jag skyller på alkoholen) eftersom jag kommer få släpa mig upp snortidigt på söndan för gymkhana KM på GFRK. Allra mest om jag ska hinna göra alla stallsysslor hemma innan med. =/

Christofer blev morbror idag med. Grattis! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0