Kalli Anka

Sitter å kollar på Kalle. Det händer inte mycket men det hör fan till att man ska sitta här å sega. Missade första kvarten dock för jag fick order från morsan att hämta mormor i Kungsbacka. Hittade en övningskörande, vääääldigt koncentrerad Frida på vägen. Btw så är det väldigt svårt att stressa gamla tanter!

I morse red vi en julrunda, Jannika & Meppe, Sandra & Pigge, Malin & Nobless och jag & Cäs & TW. Det var mysigt. Mamma bakade supergoda lussebullar som vi kunde fika med.

Igår vare julfirande hos Kisses mormor. Sjuukt jobbigt att åka hem i morse. Jag var snortrött och höll på att köra in i / över en refug med skylt. Inte okej!

Nu är Kalle slut juee! Snart blire käk och julklappsöppning! =)


Kommentarer
Frida

hahaha fan va kul!! Du borde tutat :P

2009-12-27 / 18:36:01
Kim

Haha, jag tänkte tanken! Men gaad vad arg din papps hade blivit på mig om du kört av vägen eller nått.. Du såg verkligen galet fokuserad ut! =)

2009-12-27 / 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0