Snart kommer tomten...

Nu har jag snart löst alla julklapparna. Fick köpt några till idag och är ganska säker på vad jag ska köpa till dom sista... Men det kommer inte bli nån dag å slappa på. Imon ska jag tvinga in min mor till stan å shoppa med mig. Förhoppningsvis ska jag lyckas övertala Leif å köpa julgran -och ta in den! (Vi brukar alltid ta in den på julafton) Så blire fysträning med.
På onsdag blire troligtvis julfirande i Kinna med Kisses släkt och sen äre ju faktiskt julafton!!! =D

Igår vare KM på GFRK. Gick fiint. Nästan alla hjälpte till så mycket dom bara kunde! Det fanns några duktiga små barn som hjälpte till som funkisar oxå. Vet inte vart dom kom ifrån men sprang gjorde dom!!
Grattis Emma och Isabelle som blev klubbmästare. (speciellt extra till Isabelle då eftersom ingen verkar gratta henne!)

I lördags var jag, mamms, Leifsi, Kisse å Jannika på Jul På Liseberg och spelade bort onödigt mycket pengar. Men annars vare himlans mysigt!!

Nu ska jag lägga mig å kolla klart på Game Plan..

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0