Lite sunt förnuft kanske skulle vara nått!?

Jag kan inte sluta fantisera om den där kusen som jag hittade. Men NEJ, det är inte najsigt nånstans att ha fyra kusar å rida varje dag! Välkommen tillbaka till verkligheten Kim!!!

Ska gå upp som bädda ner min man nu. Han somnade under filmen. =/ Måste skriva klart protokollen för lottningen imon med sen kan jag oxå gå och lägga mig.
Tänkte gå upp tidigt imon innan mamma och Leif hinner komma sjungandes med frukost på sängen. Jag gillart inte! Hinner förhoppningsvis in till stan och handla någon julklapp iallafall!

Man kan visst inte fylla år innan man har gått och lagt sig (säger Christofer) Egentligen fyller jag ju kl. 07.23 så till viss del har han ju rätt! Så jag får la rappa på om jag ska bli 23 nångång.


Har blivit lite dåligt med dagens bild för internetet till min data funkar ju inte, och den datan jag brukar ha får jag inte ha för tillfället för mamma jobbar med den. =/ Meeen kan jag inte ta nått från mitt eget fotoalbum så snor jag la från nätet dårå.
Här är en skuttande Määäädie och Imola... =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0