Najs majs Gött kött

Igår vare juldagen. På juldagen förfestar man hos Elin och går till hotellet. Jag gjorde bara det förstnämnda i år. När alla drog stannade jag å Moa kvar å tjötade, drack fler gråggar, målade naglarna och jagade nagel bling-bling. Övervägde även ett tag att ta oss in till Borås men det bidde visst inte så. Slutade med att Matilda och Robin kom tillbaka, och att våra män fick komma och hämta oss.

Upp hyfsat tidigt idag för å åka hem å shoppa med morsan. Det bidde hjälm till mig, täcken, träns, benskydd, grimmor, strumpor, vantar och en sadelgjord till dressyrsadeln.
Resten av kvällen har jag tillbringat med att borsta, pussa och prova allt på djuren. Även smörjt lite.

Ska lägga mig å kolla lite OC nu. Men sen blire nana. Råkade lova mamma å Leif att jag ska gå upp kl 7 och fodra djuren. Osmart drag där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0