Aaaaah

Hade precis duschat (med mitt nya chokladschampo), går ut ur duschen....så ringer det på dörren. Hade ju inga kläder på mig så öppna var inget alternativ. Jag hasade omkring en stund och kikade i fönstren. Då knackar det!!!!!!! Såndär hemlig knackningssignal. Att jag inte dog!!!! Väntade en stund, kollade ut genom fönstret igen. Ingen där. Smög ner för trappan, kollade i kikhålet. Ingen där. Tankarna gick på högvarv. Vem fan är det som skämtar!?! Piiip så fick jag ett sms. Gött  tänkte jag, nu får jag svar på vilken jävla idiot som trackar mig såhär mitt i veckan! Det var bara det att smset var från Anna som undrade om jag ska hänga på till Ullared på fredag. Så nu är jag lika jävla oklok som innan. Och fan heller att jag vågar mig ut för att köpa mat, vilket verkligen skulle behövas eftersom det ekar i kylskåpet. =(
Jag tror jag ska ringa mamma!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0