Aaah

Jag glömde ju nästan! Det viktigaste med dagen; Jag hade tillfälle att få 100 poäng i ZoRK tävlingen!!!! Sheeet!
Påväg till min jobbcoach i morse. Hade åkt hela vägen från Borås bara för detta. Svänger av vid Ullevi. Var nära att köra mot rött, vilket var tur att jag inte gjorde eftersom det stod en polisbil och en civilpikét precis i korsningen. Iallafall, jag stannar. Och vem tusan spatserar över övergångsstället om inte, den jag hatar mest i hela världen, Ayuub! Han som stått överst på min dödalista dom senaste åren. Det är 100 poäng om man dödar honom!!!! Men jag fegade ur, kröp ner bakom ratten och rullade försiktigt förbi när jag fått grönt.
Var tvungen att genast messa RR som tyckte att jag minsann kunde fått iallafall 10 poäng om jag kört på honom så han blev hyfsat skadad. Attans! Jag hade en sån chans... =/


Får skriva till här då att dödalistan inte finns på riktigt! Eller jo, den finns...men mest är det ett mått på hur mycket man vill att folk ska dö. Känner mig tvingad att skriva det här då folk inte alltid förstår det. Som på gymnasiet. En helt vanlig fridfull dag....och jag blir inkallad till kuratorn. Minsann tänkte jag, det kan vara för att vi shottade i bamba en vacker onsdagslunch, för att jag försökte dricka den organiska slasken på kemin, för att någon gjort en "bomb" på mitt skåp, för att vi hällt bläck i salladen, för att jag fuskat med mitt MusikPåDatorn-arbete eller iallafall nått i den stilen. Men nejdå! Då gällde det min Lunarstorm. Saay Whut!?! Då gällde det tydligen min "döda-lista" som folk verkligen inte fattade att det var på skämt. Kan inte förstå...det var ju skitkuul!!!??!!!! Samma sak...så hade jag skrivit Sailor Neger Zoo saker....för att min svenskaste svenske vän hette Elin men kallades för Sailor Neger Zoo (jag är btw Sailor Zoo) Hur fan kan man tolka det rasistiskt?? Åååh, orka. Jag hoppas Ayuub får ett vedervärdigt liv iallafall!!!!!!!!!!


Love peace und keine understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0