Daaah

Hittar ju inte skorna jag vill ha. Iallafall inte i rätt storlek. Var å kollade i affären där jag hade sett dom men dom har ju bara strl 40 å större så jag är rätt körd! Bläääää! Ska till Allum imon med Pannis och om jag inte hittar dom då så kommer jag ärligt börja gråta!

Tämligen slapp dag. Det enda nyttiga jag gjort nu på kvällen är att åka med Leifsen å köpa spån och betong. Så åkte jag iofs med mamms å handlade mat med. Putsade lite på Mepplin med för han å Helena skulle åka och träna för Svante Johansson. Åååh, Helena har ju hittat sötaste ponnyn till Amanda. http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=223633. Den kan bo i Cäsis box! Annonsen är så gulligt skriven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0