onsdag

Börjar nog bli lite friskare. Tur det. Jag har verkligen inte tid och lust att vara sjuk!! Eller när tusan har man det egentligen..!?! Red iaf min fabborit-kossa i morse. Han var sådär samarbetsvillig. Mindre gymkhana och mer dressyr som straff! Slängde ut kräket i hagen och åkte till Alleby å gymmikhanade lite med Julia och Dippy. Dom var superduktiga båda två =) Hem igen och rida ett superpass på Zoo Cool. Man kan säga att jag är lite nöjd när han är svettig, för mer nöjd än så blev jag inte idag! Men imorron kaasnke =D Annars har dagen vart slapp. Mockat. Skottat lite grus. Lagat lite mat. Plockat iordning all smutstvätt i mitt rum. Tjötat massor med folk som besökat oss.

Är galet irriterad just nu!! Är så himlans trött på alla som utnyttjar min mor. Är ännu mer trött på folk som inte tar hand om sina hästar som man ska. Ändå kommer det komma fler kusar när boxarna blir klara. Det ska inte alls bli kul, jag blir bara jävligt trött!!!

Ska söka ett jobb nu och sen ska jag försöka få lite ordning här hemma. Mest vart på gården den senaste veckan så dammråttorna börjar väl få liv här hemma snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0