Opepp

Så himla besviken på mig själv...

Rolig resa vare iaf. Cäs trivdes som fisken i vattnet. Första dan gick kalasbra. Nån tabbe sådär men lite svinn får man räkna med... =) Låg lika med Maren och Line på 16 poäng. Ditte och Lea hade 10 tror jag...
Andra dan missade jag nog allt som gick att missa! Red bort det totalt så vi slutade som tvåa. Så grymt besviken på mig själv. Cäs gick så snällt och jag bara blääääääääää!!
Annars vare mycket trevligt. Galet mycket fina hästbussar så en vecka till där och Leif hade nog övervägt att sälja gården och köpa en flådig buss istället!! =) PG hittade en snygging i bussen brevid. ;p Kanonkulemage hade han men en väldans fin buss. Hade vart värt!!

Kom hem halv tre inatt så min dag har vart lite ojämn. Kom en nygammal buzig bekantskap i morse men annars hade vart lugnt hela dan!

Galet trött på allt just nu så jag ska nog lägga mig å kolla på en film å möla lite mer choklad!



 
Stallet där våra pånnisar bodde


 
Cäs och Sun var nöjda med sina boxar


 
Vi hade en lååång briefing


     
Taggat som faen


   
Trötta pånnisar


   
Vi gick en promenad och busade lite



På kvällen vare dax för sista omgången






Fin dag idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0