Party

Utgång med jobbet idag då. Ska vara i bowlinghallen om....snart. Kommer inte ske. Kan ju inte ens komma in på västtrafiks hemsida å kolla bussjäveln! Orka gå bort till torget! Tänkte ha mina nyastase skor på mig ikväll men det kommer aldrig gå om jag ska behöva knata runt överallt... Tror jag tar dom gamla för säkerhets skull. Fan vad jag är körd. Men jag har förberett mig väl, druckit ett par cider så jag är alldeles lagom go och tatt på mig ett linne som tillåter hur mycket tjockismage som helst! Kvällen kan väl inte bli misslyckad!?! Och även om så skulle vara fallet så har jag Emo som kan ta hand om mig och rädda kvällen! Och Moa!!! Jag SKA till Valand sen å träffa henne!!!!

Viilken jävla skitdag det har vart! Jag är nog fortfarande knäckt efter Norge... =/ Men inte tänka mer på det, bara parta som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0