Scandinaviumvecka!

Dax igen för min ponny att kuta runt i blå-gula färger. Alla grejjor är tvättade och ligger redo. Bara jag som inte känner mig redo... Kanske ska ta å hålla mig till små tävlingar med lite publik ändå. Vårcupen!!! Perfa! Så går jag i ide denna veckan..? Vaknar igen på måndag när jag ska till tandläkaren!
Nä, nu ska jag ta och rycka upp mig! Det ska bli skitskoj! =D Ännu roligare blir det när mina tjejor vinner B- och C finalerna imogon...ELLER HUR!?! Känn ingen press....

Upp tidigt imon å åka å träna på Scandinavium. Får se vad min kossa-ponny tycker om detta. Å sen blire Landkamp på kvällen. Tur att vi får snyggiga tröjor även om vi kommer sist! :p Men det ska vi ju såklart inte göra!!!

Kommer aldrig kunna sova idag. Ska jag gå ner å stryka och tvätta? Eller kolla en film? Eller söka ett par jobb? Eller börja packa saker till gården? Aaah, jag är rastlös!

Kommentarer
Frida

Nej ingen press här inte haha :P

2009-02-16 / 21:57:20
URL: http://itsybitsyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0