Jag är ett geni ;p

Glad dag! Känns som saker börjar röra på sig. Inte gjort så himla mycket egentligen. Jobbat på GFRK. Finaste Tani kommde hem från sjukhuset! =D Sen gården å rida Cäs. Han gick ganska så kalas ändå så vi får hoppas att det håller i sig tills imon när vi ska träna för Mikael. Älskar min knasiga ponny mer och mer för varje dag. Dock gör det mig bara ännu mer nervös inför Scandinavium. Gaaah, vill dö! =) 

Lördagen blev lyckad tillsist ändå. Blev kalaskalaspackad men vann ändå inte Fullast-vinner tävlingen för den vann Emo! Han lyckades bli nekad + nekad igen vid rökpaus + utslängd på Gotebar + nästan nerslagen på BK. Bra jobbat! Det var ändå gött sentimentala alla var! Blev en del oväntade strul med så det var nog en och annan som vaknade upp med hel del ångest. Själv vaknade jag upp snorbakis i Emos våningsäng. Utan ångest, bara dödhet.  Hade galna problem att ta mig hem eftersom jag hade galet med skoskav, vilket jag vill minnas var anledningen till efterfesten hos Emo..? (Eller så var det för att Emelie ville supa mer? Eller för att Taximartin inte var tillgänglig halv fem en söndagsmorgon?) Mådde mindre bra och fick kliva av och byta buss ett antal gånger bara för att jag mådde så bajj. Kanske ska hålla hemligt hur resten av min morgon tillbringades. =/ Masade iallafall mig iväg och tränade på kvällen, och åkte till Borås och sov.

Har kommit på en så genial idé så nu måste jag gå å lägga mig så det blir imorgon fort!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0