What I´ve done

Ganska najsig dag idag. Gick upp tidigt imorse. Fick börja med att släcka överallt i huser eftersom jag somnat med alla lampor tända. Åkte till gården, red Zoo Cool, longerade Cäs och mockade till kusarna. Sen tog jag en dusch och åkte till stan för att träffa Pannis. Vi lunchade och shoppade. Anna var vild och köpte två par skor, fastän det är det sista hon behöver då hon redan har sådär 50 par. Hon hittade även ett par galet snygga jeans. Själv hittade jag en klänning och en väska. Klänningen får grävas ner till sommaren. =)
Var även hos min jobbcoach och skrev klart mitt CV. Göttigt!
Sen träffade jag Superkofferten å vi hämtade mat på Greenwich och käkade i bilen. Mumsigt!

Imon ska jag försöka gå upp tidigt å tvätta å städa lite så det blir nån ordning här hemma. Viktigast är dock att åka till Backaplan och kolla efter mina skor som jag vill ha! Jag vill ha dom nu, nu, nu!!!

Min data kommer krascha närsomhelst, den beter sig verkligen helknasigt. Tror den har virus så det står ut genom alla antennerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0