2009

Så vare ett nytt år! Tur att jag tränade på att skriva 09 redan förra året så det lär inte bli några som helst problem!!
Nyårslöften blev de inte så värst många. Man bryter ju dom ändå. Men jag gör ändå ett försök att 1. Använda tandtråd minst varannan dag, och 2. Käka lite mindre onyttigt (och självklart allt det där träna mer å supa mindre å allt sånt)
Gårdagen var lyckad iallafall! Middag hos Moa å René, asamysigt å supergott! Jennie bidrog med tårarna, Annelie med smartheten, Matilda med fyllan, Moa med dansen och resten med sin härliga närvaro!
Kvällen flöt ganska så bra! Dock innebar spelandet av Kampen mellan Kvinna och Man nedsatt hörsel,eftersom 10 fulla personer försökte överrösta varandra.  Pasi å Katrin tappade bort varann...det hör inte till ovanligheterna... Jag å Arto hade ett djupt samtal....det hör till ovanligheterna... Min förståelse blev aningens lite bättre.

Näe, nu ska jag nog återgå till Tv:n och min man. Likasåväl faktiskt! Händer lixom inte mycket annat en nyårsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0