Sista fotsteget!

Jag har satt mitt sista fotsteg på en lastbil!! Iallafall på ett jävligt bra tag! Idag fick vi veta att vi bara behöver jobba måndag nästa vecka. På tisdag är de bara att lämna tillbaka alla arbetskläder, verktyg och id-kort. Det känns riktigt tungt faktiskt!
Så det har vart en ganska seg dag idag. Gjort det vanliga, ridit Cäs och Zoo Cool. Så imon får jag nog vara lite mer aktiv. Ska hämta Pannis och Susanne på på Landvetter på eftermiddagen och innan dess ska jag helst ha hunnit städa och tvätta lite. Träning på kvällen och sen bara softa med bejb. Göött!!

Zoo Cool var på Åby och röntgades idag. Det är minsann inga större fel på den kusen!

Jag bara fixar inte folk som är sådär jobbigt snåla!

Undra om som fortfarande spelar Neger och President i USA nu..?

Goodnight Fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0