=)

Lille Johnny är den duktigaste killen i klassen och är alltid först färdig med proven. För att han inte ska förstöra för resten av klassen säger fröken en dag till honom: -Johnny, du är så duktig att jag måste ställa dig en extra fråga. Det sitter 5 fåglar på en gren. Du har med dig ett luftgevär och skjuter en av dem. Hur många sitter kvar? -Ingen, svarar Johnny. -Vad menar du ...ingen? -Jo,den ene stupar i backen,och de andra flyr skrämt därifrån.Fröken nickar motsträvigt: -Svaret skulle egentligen varit 4, men jag gillar sättet du tänker på.
Lite senare räcker Johnny upp handen. - Ja, Johnny? - Fröken, kan jag få fråga dig om något? -För all del. -OK, 3 damer står vid en glasskiosk och alla har köpt sig en glass. En av dem slickar på glassen, den andra biter i den och den tredje suger på den. Vem av dem är gift? Fröken rodnar:- Ehh ... jag vet inte riktigt, kan det vara hon som suger på den? - Nej, fröken. Det är hon som har ring på fingret, men jag gillar sättet du tänker på.


NUU ska jag iaf sova! =)

Kommentarer
Nadia

Tufft att du gillar hästar! :D jag är livrädd för hästar, dels för att jag blev avputtad av en häst, och dels för att en gammal klasskompis blev sparkad i ansiktet av en häst :O men dom är ståtliga! :)

2009-01-07 / 04:43:33
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Ronja

Kika in och se hur du får fler besökare till din blogg i raketfart! =)

2009-01-07 / 04:44:29
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0