GRATTIS PG!!!!

Som vanligt kommer min lördag vara tajt. Jag kan inte förstå att jag alltid lyckas knöka den!?! Ska iväg å träna med PG nu. Har fått låna Chääksi, det ska bli väldans trevligt! PG fyller dessutom 18 idag. Massa grattis till dig sötnöt!!!!!!!!!!!!!!! Så det blir nog fika och champagne till PG å sen bär det av hem å hämta Cäs för att åka till spetsgruppsträningen. Har även GFRK-träning och sen ska jag till Borås. Mindre tur att vi somnade alldeles för sent inatt och att jag faktiskt gick upp kl sex igår. Undra när jag ska ta igen skönhetssömnen. Det börjar bli lite brådis nu tror jag för färjan går om...25 minuter. Jag hoppas resten avfolket får en jädrans mycket lugnare dag med bakfylla och allt som hör lördagar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0