Mera varsel

Möttes av en tämligen tom parkering när jag kom till jobbet. Det berodde på att Volvo lagt ännu ett varsel och hade stoppat produktionen så alla dagtidare hade åkt hem. Likaså fick vi börja dagen med ett infostopp. Det ser fan inte bra ut!!! Men dagen har flytit ganska bra ändå. Tänk vad lite semlor och dåliga skämt kan göra stämningen igen!

Gick upp alldeles för tidigt i morse. Hann väl sova fyra timmar tror jag. Fick segat mig iväg å klippt å färgat burret. Sen åkte jag å red min Cäs som förövrigt inte är helt samarbetsvillig för tillfället. Jag vill träna för Mikael nu, nu, nu!! Min ponny skulle även behöva nya dojjor men hovslagaren kan inte komma förrens nästa vecka. Stackars påw! Men han hade fetingrullat sig idag så han är nog ganska lycklig ändå...

Jag har hittat en ponny som jag vill ha!! (den har ni aldrig hört förut va) Bajs att den stå så långt bort och att jag inte kommer ha jobb i mer än 2,5 månader till. Får nog vänta lite med det. Jag har ju faktiskt redan en! Det är så himla kul att höra att folk tycker jag har lyckats med honom. Det var ganska mycket tvek på honom ett tag!
Jag kanske helt enkelt bara ska kidnappa Saags så har jag ju en ponny till. Det är ändå Leif som står som ägare på henne. Hmm...nu var jag nog lite dum! Men den ponnyn är helt enkelt bara så jävla go, och hon förtjänar fan att ha lite skoj!!

Jag hoppas på bra väder imon så jag kan slänga alla heltäckningsmattor som jag slängt ut genom mitt sovrumsfönster. Får komma på nått smart så Leif slipper köra upp hela trädgårn med traktorn. Det skulle han nämligen gladeligen göra!!

Undra om jag kan somna nu? För det hade vart väl värt! En film kanske? Ååååh, jag vill nana!

Nattinatti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0