Om du vill ha mig....nu kan du få mig så lätt!!!

Jag kan verkligen inte sova. Det beror på viss del till att jag å Bejb sovit till halv tre två dagar i rad, utan att ens ha gått och lagt oss särskilt sent. Jag har försökt det mesta... Kollat film, druckit te, pratat i telefon, hängt framför datorn, druckit cider, blundat. Ingenting funkar!!! Så nu har jag övergått till att läsa min fem år gamla dagbok  och lyssna på Håkan Hellström.
Hittade ett grymt citat från Elin;

"Jag sailor neger zoo kan och kommer härmed inte ge mig
förens killen i fråga är kär i mig och vill ha lite mysporr
med mig, annars använder jag min sailorzoo kraft och dödar
honom!"

Det är helt enkelt så dom ska tas karlarna! Inget daltande här inte! Mycket mysporr och mindre daltande...
MEEEN vad jag är trött på allt. Dom senaste dagarna har bestått av svartsjukedraman och dumheter. Kanske för att vi näst intill har bott inpå varann i två veckor, men ändå! Skitgött tyckte jag när bejb åkte hem i eftermiddags. Skitbajj kände jag ändå fyra timmar senare när han ringde och var hur söt som helst. Saknar massor!

Idag har jag iallafall ridit en och en halv timmes dressyr på min ponny. Han va dussi då!  Sen red jag hem och hämtade Mepplin å red en sväng på honom med. Fiin tjåckis!

Jag är så jävla trött på människor! Näst intill alla!!! Saknar min Pannis helt vilt! Kom hem nu älsking!!!!!!!

Jag hoppas att John Blund kommer och hämtar mig inom en snar framtid, annars lär jag vara superdupertött imon när jag ska sitta i tråkigt möte.

Jag hatar att jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0