Russian Roulette is not the same without a gun

Hetsrakat resten av min ponny idag. Han älskar inte mig nu! Dessutom har vi bråkat så mycket vid lastningen idag så det blir till å tjata på mamma å leif om en ny transport!! Träningen gick ganska hyfsat iaf. Cäs var världens lugnaste påww!

Sitter å väntar på Christofer, som skulle vart här för längesen!!!

Jag måste ändå vara världens bästa på å tjata! Vill vända på min dörr till mitt rum. Så det öppnas innåt istället för utåt. Det går absolut inte sa Leifsen senast igår! Det skulle vara jättesvårt och man skulle få bygga om hela väggen å blaha blaha... Vi hade en lång och livlig diskussion då jag faktikt tror på filosofin att ALLT GÅR OM MAN VILL! Så idag erkännde han att det faktiskt kan gå. Ganska enkelt tillochmed! Eventuellt lyckades jag även tjata så att vi kan slå ut väggen till gästrummet så det blir ett större allrum!! Och då blir det även lättare att bygga nya badrummet. Jag är grym på arkitektur. Det kanske är mitt kall i livet..?

Jag hoppas att mamma å Leif tar sig i kragen och säljer huset snart, jag kommer aldrig flytta härifrån annars!!

Nu kommer min man, det hör jag på bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0